Že majhnih nog je začel razvijati svoje prve »prodajne veščine«, ki mu še danes ogrejejo srce in to vsakič, ko se spomni na …
Kot otrok je pomagal očetu na tržnici in tako razvijal svoje prve prodajne korake. Seveda mu je bilo že takrat hitro jasno, da kupci ne kupujejo in se ne vračajo zaradi izdelka, ampak zaradi odnosa in dobrih občutkov.
Leta 2004 se je srečal z zavarovalništvom in mora priznati, da ga ni takoj vzljubil. Nekaj časa je trajalo, da mu je prišel posel pod kožo in prelomni trenutki so bili, ko je dobival potrditve s terena, da dela resnično plemenit posel, takrat ko so njegove stranke utrpele premoženjsko škodo ali so se poškodovale in potem prejele ustrezna nadomestila.
Danes živimo v času napredne informacijske tehnologije, ko je pretok informacij velik, skoraj neomejen. Dostop do razno raznih informacij in do neomejenih količin podatkov je lažji kot kadarkoli prej, predvsem po zaslugi internetne tehnologije.
Opazil je, da v Sloveniji živita dve vrsti ljudi: nekateri si te informacije napačno interpretirajo, kar večkrat vodi do napačnih odločitev, drugi pa so bolj premišljeni in raje poiščejo strokovno osebo, ki je specialist na določnem področju in zaupajo njegovim preverjenim nasvetom iz prakse.
V zadnjih 20. letih je srečal že mnogo ljudi, ki so sklenili življenjska, nezgodna in pokojninska zavarovanja ter sprejeli napačne finančne odločitve, samo zato, da v hipu rešijo trenutno situacijo. Niso pa bili pozorni na to, da se časi spreminjajo in da lahko danes za svoj denar dobijo mnogo več in to celo za nižjo premijo, kot jo trenutno plačujejo.
Vesel je, da ima enkratno priložnost, da lahko pomaga posameznikom, čeprav včasih samo z nasvetom ali pa s podrobno analizo vseh zavarovalnih polic ali njihovih finančnih odločitev. V vsakem primeru jim lahko olajša življenjske situacije, ki so se na videz zdele nerešljive.
Imeti izjemno zadovoljne stranke, ki so mnogo več kot le številka na papirju je zanj nekaj neprecenljivega. K temu stremi. Videti želi vedno več nasmejanih in brezskrbnih nasmeškov.